Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwrot z powodu wadliwego produktu

Nasze produkty cechuje wysoka jakość, a proces produkcji począwszy od szycia w przypadku naszej markowej odzieży po nadruk jest przez nas w pełni kontrolowany. Nie oznacza to jednak, że nie możemy czegoś przeoczyć, bo jesteśmy tylko ludźmi i jak każdemu nam także zdarza się popełniać błędy - liczymy na zrozumienie :)
Jeśli darzy się, że otrzymasz od nas produkt wadliwy (np. błąd na nadruku) przysługuje Ci prawo do wymiany towaru.
W takiej sytuacji zrób zdjęcie na którym dokładnie pokażesz na czym polega problem (chcemy zobaczyć zarówno całą koszulkę jak i problematyczny element) i wyślij je do nas na adres reklamacje@didwear.com wraz z szczegółowym opisem problemu i czekaj na naszą odpowiedź.

Zwrot z dowolnego powodu

Zgodnie z naszym prawem masz 14 dni na zwrot towaru bez specjalnej przyczyny, np. nietrafiony rozmiar, czy chęć zmiany koloru itp. Niektóre z tych przyczyn możesz wyeliminować już na starcie sprawdzając chociażby tabelę rozmiarów i porównując ją z koszulką, którą już masz i jest na Ciebie dobra. Jeśli kupujesz prezent dla kogoś, możesz zapytać go wprost o noszony rozmiar lub niepostrzeżenie zmierzyć jego ulubioną koszulkę :) Nie ma sensu kupować "na oko" bo potem może się okazać, że koszulkę będziesz chciał wymienić, co w konsekwencji jedynie znacznie wydłuży czas w którym z przyjemnością ją założysz lub obdarujesz nią kogoś bliskiego.

Jeśli jednak okaże się, że z jakiegoś powodu chcesz zwrócić koszulkę odeślij ją do nas na adres:

Didwear Sp. z o.o.
ul. Rusałka 4B
20-103 Lublin

Napisz nam też kilka miłych słów od siebie i wrzuć do paczki z koszulką :)
A i nie zapomnij dołączyć do przesyłki wypełnionego formularza zwrotu towaru.

Koszulki z wzorami zaprojektowanymi samodzielnie, w kreatorze oraz koszulki spersonalizowane na życzenie

UWAGA zapisy odnoszące się do "zwrotu z dowolnego powodu" nie dotyczą koszulek zaprojektowanych przez Ciebie samodzielnie, korzystając z kreatora koszulek lub koszulek spersonalizowanych.  To co powstanie w taki sposób, to Twój własny produkt, który w razie zwrotu nie będzie się nadawał do dalszej odsprzedaży z uwagi na jego indywidualny charakter. Przed zamówieniem spersonalizowanej koszulki upewnij się kilka razy czy wzór jest taki jak chcesz i czy rozmiar koszulki, bluzy lub czegokolwiek innego co zamawiasz jest odpowiedni! Pamiętaj w przypadku spersonalizowanych produktów nie ma możliwości ich zwrotu!

W razie jakichkolwiek pytań lub jeśli potrzebujesz pomocy w sprawnym przeprowadzeniu procesu zwrotu lub wymiany towaru skontaktuj się z nami pisząc na adres sklep@printlander.pl